Jouw keuze
Hengelo
Adam Smithstraat ong
€ 549.500,- v.o.n.
Type
Verkoop
Bouwjaar
2022
Oppervlakte
776 m2
Status
Beschikbaar

Omschrijving

TE KOOP: FRAAIE NIEUWBOUW KANTOORVILLA’S GELEGEN OP UITSTEKENDE LOCATIE GELEGEN IN HENGELO!

Algemeen
Het object betreft een 4-tal nieuw te bouwen kantoorvilla’s gelegen aan de Adam Smithstraat te Hengelo. De villa’s zijn ieder ca. 194 m² groot en verdeeld over drie verdiepingen incl. dakterras op de bovenste verdieping! De villa’s krijgen een hedendaagse en luxe uitstraling (zie artist impressions) en worden zeer duurzaam gebouwd, denk hierbij aan zonnepanelen, warmtepomp, uitstekende isolatiewaardes en incl. laadpaal! De hoekunits beschikken over 5 parkeerplaatsen en de tussen gelegen kantoorunits over 4 parkeerplaatsen. De verwachting is dat de bouw van de villa’s in het eerste kwartaal van 2023 gestart gaat worden.

Uniek aan dit concept is dat de kantoorunits volledig turk-key worden opgeleverd. Dit wil zeggen dat naast de casco bouw ook het complete interieur en exterieur wordt afgebouwd. Denk hierbij aan een twee-tal keukens incl. close-in boiler, vaatwasser en koelkast en een twee-tal sanitaire groepen gelegen op de begane grond en eerste verdieping. Alle verdiepingen zijn voorzijn van verwarming en koeling middels warmtepomp en airco-units. De warme lucht en koeling worden middels een air-sock afgegeven voor een zeer comfortabele afgifte en zijn per verdieping regelbaar. De vloerafwerking zal geschieden middels pvc vloer. In de muren zitten voldoende wandcontactdozen en utp bekabeling i.c.m. patchkast. Eigenlijk hoef je alleen nog je meubels mee te nemen en plug and play!

Daarbij zijn er diverse samenwerking aangegaan zoals met Veloretti. Bij de aankoop van jou kantoor krijg je 2 gave stadsfietsen voor jou en/of jou personeel.
Kato kantoorinrichting uit Enschede heeft daarbij diverse inrichtingsplannen ontworpen welke afgenomen kunnen worden.

Objecten en oppervlaktes
Kantoorvilla 1: gelegen naast de The Wash Carwash
Begane grond: 73 m²
Eerste verdieping: 73 m²
Tweede verdieping: 48 m²
Dakterras: 22 m²

Kantoorvilla 2: tussen gelegen kantoorvilla (linkerzijde)
Begane grond: 73 m²
Eerste verdieping: 73 m²
Tweede verdieping: 48 m²
Dakterras: 22 m²

Kantoorvilla 3: tussen gelegen kantoorvilla (rechterzijde)
Begane grond: 73 m²
Eerste verdieping: 73 m²
Tweede verdieping: 48 m²
Dakterras: 22 m²

Kantoorvilla 4: gelegen aan de busbaan Campus
Begane grond: 73 m²
Eerste verdieping: 73 m²
Tweede verdieping: 48 m²
Dakterras: 22 m²

Locatie en bereikbaarheid
De kantoorvilla’s zijn gelegen op de Westermaat Campus. De Campus is een van de jongste en mooiste Businessparken van de regio. Het heeft een sociaal karakter en biedt een warm onthaal aan bezoekers en ondernemers. Het park heeft een Campus Business Center wat dé ontmoetingsplaats is. In het Business Center kunnen omliggende bedrijven vergaderen en lunchen. Een belangrijke kernwaarde van de Campus is duurzaamheid. Het park heeft een mooie uitstraling, voorzien van leuke wandelroutes en een grote vijver. Op de Westermaat Campus zijn onder andere Sensata, Unit4, Silk-ka, Trumpf en Electromach gevestigd. De kantoorvilla’s hebben een uitstekende bereikbaarheid voor zowel eigen als openbaar vervoer. De Rijkssnelweg A1 is binnen enkele rijminuten bereikbaar en is er een bushalte gelegen op zeer korte afstand.

Parkeren
Bij de koopprijzen zijn de parkeerplaatsen inbegrepen. De hoekunits beschikken over 5 parkeerplaatsen en de tussen gelegen units beschikken over 4 parkeerplaatsen.

Bestemming
Het vigerende bestemmingsplan betreft ”Bedrijventerrein Westermaat” met als enkelbestemming ”Bedrijventerrein – Campus”. De objecten vallen binnen Campus deelgebied 4. Hieronder vallen onder andere financiële instellingen, verzekeringswezen, reclamebureaus, uitzendbureaus en onderwijsinstellingen. Voor meer informatie over de bestemming kunt u contact opnemen met ons kantoor.

Courantheid
Het object is zeer courant te noemen. De vraag naar zelfstandige kantoorruimte met deze grootte qua m² is hoog en het aanbod is laag. Momenteel worden er geen soortgelijke kantoorunits in de omgeving aangeboden.

Parkmanagement
Alle vastgoedeigenaren zijn samen verenigd in de Coöperatieve Vereniging Parkmanagement Campus. Samen borgen zij dat hun investering in het vastgoed een toekomst vaste investering is én dat gebruikers kunnen werken in een prachtige parkachtige omgeving. Voor het Businesspark is Parkmanagement ingericht zodat de juiste uitstraling van het terrein geborgd blijft. Voor meer informatie over het Parkmanagement kunt u contact opnemen met ons kantoor.

Kosten parkmanagement
De vier eigenaren richten gezamenlijk een ”vereniging voor onderhoud” op. Zij betalen gezamenlijk € 2000,- per jaar (dus € 500,- per eigenaar) aan het Park management.

Opleveringsniveau:
– PVC vloeren;
– Wandafwerking incl. inbouw wand contactdozen en voldoende patch punten met utp-bekabeling;
– 2 pantry’s (op de begane grond en eerste verdieping);
– 2 Toiletten (op de begane grond en eerste verdieping);
– Voorzien van Warmte pomp t.b.v. verwarming in het hele object;
– en een airco-unit t.b.v. gekoelde lucht;
– Koude- en warme lucht wordt middels airsocks afgegeven (zeer comfortabel);
– Patch kast;
– PV-installaties op het dak;
– Dubbele laadpaal per kantoor;
– Vrij op naam prijs!

Koopprijzen
Kantoorvilla 1: € 559.500,- V.O.N. en excl. BTW;
Kantoorvilla 2: € 549.500,- V.O.N. en excl. BTW;
Kantoorvilla 3: € 549.500,- V.O.N. en excl. BTW;
Kantoorvilla 4: € 565.000,- V.O.N. en excl. BTW.

Kadastrale situatie en aankoop informatie
De kantoorgebouwen worden verkocht als eigen kadastraal perceel middels een koop-/aannemingsovereenkomst, dus niet middels een appartementsrecht waar ook een VvE bij komt kijken.
Door het ondertekenen van de koop-/aannemingsovereenkomst gaan verkoper en koper een overeenkomst aan. Deze koop-/aannemingsovereenkomst verplicht de verkoper onder meer tot levering van het grondperceel en de bouw van het nieuwe kantoorpand. De koper is hierdoor verplicht de koopprijs te betalen. Een kopie van de koop-/aannemingsovereenkomst wordt naar de projectnotaris gezonden, die dan de notariële akte van eigendomsoverdracht (ofwel de akte van levering) kan voorbereiden. Na ondertekening van de koop-/ aannemingsovereenkomst wordt door de verkoper een factuur verstuurd naar de koper waarop de koopsommen en de reeds vervallen bouwtermijnen in rekening worden gebracht. Deze nota wordt bij de notaris verrekend zodra er juridisch wordt geleverd. Als de eigendomsoverdracht nog niet geschied is heeft u automatisch uitstel van betaling, zoals dat in de overeenkomst staat. Over de verschuldigde maar nog niet betaalde termijnen wordt de overeengekomen rente berekend, die bij de notariële eigendomsoverdracht met u wordt verrekend. Telkens wanneer de bouw zover gevorderd is dat een van de termijnen vervallen is ontvangt u van de verkoper een verzoek tot betaling.

Omzetbelasting
Over de koopprijs dient omzetbelasting betaald te worden.

Aanvaarding
In overleg

Heeft u interesse en/of vragen over het object? Wij nodigen u graag uit contact met ons op te nemen om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn!

JB Vastgoed Advies
Contactpersoon: de heer A.J. Mulder RT/RM en de heer J.V.B. Zwart RT
074-205 10 18

Deze informatie is van algemene aard. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Kenmerken

Algemeen
Hoofdbestemming
kantoorruimte
Plaats
Hengelo
Bouwjaar
2022
Oppervlakte
Perceel
11360 m2
Locatie

Ruimte bekijken?

Ben je benieuwd naar hoe de ruimte er op de locatie uitziet? Plan dan met ons een bezichtiging met een van onze makelaars!

Brochure

Wil je meer weten over deze woning, vraag dan de uitgebreide brochure aan en ontvang deze per post of download de PDF hieronder

Benieuwd naar onze dienst-verlening? Neem contact met ons op!
Ja dat wil ik!